Hej!
Den här veckan har ännu ett nytt barn börjat hos oss, en pojke på 2 år och om två veckor börjar tre pojkar till på Björken. Då kommer vi ha 21 barn .
Då de nya barnen behöver lite lugn och ro inne när de har sina introduktioner är vi just nu mycket ute på gården både på förmiddag och eftermiddag. Vi har även samlingar tillsammans där vårt fokus är att lära känna varandra och lära oss våra gemensamma rutiner. Det är mycket nytt för många barn så vår prioritering ligger på att alla ska känna sig trygga och välkomna här hos oss.

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar