Hej alla Linden föräldrar
Välkomna tillbaka efter jul och nyårs helger!
Vi hälsar en ny flicka från Eken välkommen till oss, så nu är vi 20 barn hos oss på Linden.
Den första veckan har vi fokuserat på gruppen och barns lek då vi sett att barnen saknat varandra under ledigheten. Vi har delat in barngruppen i mindre grupper och lekt i olika miljöer. Vi har även varit utomhus stor del av dagarna, hoppat i vattenpölar och studerat miljön. Vilka färger det är ute och hur vädret är.☁ Sedan målade vi kultavlor med barnen.
Idag, Tjugondag Knut, har vi haft julgrans plundring tillsammans då dansade vi ringdans runt julblomman och avslutade med långdans och fisk damm.🎄
Vi önskar er en skön helg
Häls Elisabeth Majsan Sandra Lollo och Sanela
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar