Hej alla Linden föräldrar
Vi har haft en lärorik termin då fokus på utbildningen har varit hur man är en bra kompis och hur vi ska vara emot varandra. Detta har vi sett resultat av då barnen har utvecklat sin förmåga till empati och omtanke om andra genom att de efterfrågar kompisar som är hemma. Leken har också varit i centrum, då barnen genom leken lär många viktiga grundvärden såsom demokrati ,respekt och jämställdhet.
Efter en lång och frisk höst har tyvärr sjukdomarna hittat hit, de senaste veckorna har barngruppen varit halverad.
Men vi som är här fortsätter med julpyssel och sjunga julsånger, vilket barnen tycker är mysigt.
I Januari börjar en flicka från Eken hos oss, vi hälsar familjen välkomna! Då en pojke flyttar och slutar hos oss, vi önskar honom lycka till på nya förskolan.
Vi har har fått ny information om RS-virus, se nedan.
Vi önskar er alla en God Jul & Gott Nytt År!
Elisabeth Majsan Jojo & Lollo

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar