Hej alla Linden föräldrar
Vad kul att den första snön kom i helgen, så i början på veckan var vi ute och byggde snögubbe och åkte pulka. För en del barn för första gången, så uppskattat av alla.
Vi har också börjat pysslat bla pepparkakor, stjärnor och tomtar. Fortsätter med pysslet under hela december.
Luciasångerna övas flitigt på, vi hör att barnen lär sig mer och mer. Barnen tycker det ska spännande att få sjunga för er på Lucia 13 december.
Efter en frisk höst där vi oftast haft hela barn gruppen, har förkylning, feber och hosta även kommit till oss, under veckan har många barn varit sjuka.
Vi avslutar veckan med Yoga.
Vi önskar er en fridfull 1a advent.
Elisabeth Majsan Jorjet
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar